Microsoft Copilot’a Super Bowl Dopingi
Microsoft, Copilot AI sistemi için Superior Bowl’da yaptığı reklamlarla kullanıcı kitlesini artırmayı başardı. Uygulama listelerde yükseldi.
Super Bowl tüm dünyada yakından takip edilen bir etkinlikti. Bu etkinlikte yapılan reklamlar da ürün satışlarını ve ilgiyi artırdı. Reklamı yapılan hizmetlerden biri Microsoft Copilot’tu. Microsoft’un yaptığı özel tanıtımların ardından yapay zeka sistemi daha fazla kişi tarafından denenmeye başlandı. Microsoft, reklamlarında Copilot’u “günlük yapay zeka arkadaşınız” olarak tanıtırken, Copilot’un görseller ve kodlar oluşturma yeteneklerini öne çıkardı.
Microsoft Copilot Listelerin Zirvesine Tırmandı
Microsoft Copilot reklamlarının ardından App Store ve Google Play Store’da üst sıralara tırmanmaya başladı. Tırmanışın ardından Microsoft Copilot, App Store’daki en popüler ücretsiz uygulamalar listesinde ikinci sıraya yükseldi. Google’da en çok indirilen siteler arasında 12. sırada yer aldı.
Yaygın kullanımının ardından Microsoft Copilot ve rakibi Google Gemini’deki hatalar sosyal medyada geniş çapta yer almaya başladı. Kullanıcılar, sporla ilgili sorgularda sonuçların, oyuncuların ve lig geçmişlerinin hatalı yansıtıldığını belirtti. Bu nedenle Microsoft’un Copilot uygulamasına olan ilgi her ne kadar artmış olsa da önemli bir sorunla karşı karşıya olduğu görülebiliyor. Kullanıcılar uygulamayı gerçek veya güvenilir bulmazlarsa muhtemelen başka alternatiflere yöneleceklerdir. Dolayısıyla mevcut tırmanış doğru yönetilmezse işler tersine dönebilir. Microsoft’un bu dönemde yeni güncellemelerle kullanıcıları sistemde tutmak için çaba göstermesi bekleniyor.